Wat kun je verwachten?
Een dag vol herinneringen, herkenning en gezelligheid tijdens onze reünie.
Bekende gezichten...
…waarbij je iemand aankijkt en direct terug bent in de gangen van vroeger. Opeens zie je het: ja, dat was hem – dezelfde lach, iets meer jaren erbij, maar nog steeds precies zoals je hem herinnert.
Je weer 16 voelen...
Alsof je zo vanuit het lokaal van wiskunde de pauze inloopt. Voor even weer terug in die wereld van toen.
Wat kun je nog meer verwachten…
Ontmoet je vertrouwde gezichten, hoor de mooiste ‘weet je nog’ verhalen, wandel je door de gangen waar zoveel herinneringen liggen. Je komt oude klasgenoten tegen, ontdekt hoe het iedereen is vergaan en beleeft samen even dat gevoel van vroeger terug.